Tuesday, September 1, 2009

Bad Day

Ermm...its tuesday..huehuehue...hari Selasa dah kan...:D nah...masih blum tdur..ya, sa masih berjaga lg ni..tdk dapat mo tdur..prut saya masih sakit...: br ja pg tandas n mutah td...Huehuehue...poor me...iya...sakit prut sejak smlm....blk2 dari kebaktian, sa mutah2...badan pun rasa cam demam panas jak...adei...arrr...Mlm ni td adai Konserf FGAC, sa missed concert tu coz sa tak larat mo pg..Pastor Miska 2 kali call sa tanya samada pergi @ tidak...huhu..sa ckp ma dia sa x larat mo pg coz masih sakit prut..ya, mang btul pun sa masih sakit prut nih..sengsara woi...macam dicucuk2 ja rasa prut ni...huehuehue....anyway, slmt malam ya :D GBU harap2 esok x sakit lg nih.. :<

6 comments:

Bp @ pengerindu.com said...

a a a a... anak sapa. uuhhuuh +_+

Wilder said...

eeee....ada ka nanya anak sapa...wkakakwakw..nda mu kasih ke kaban jiki tok

Rynne said...

pu..ma main nya pine..salah utai empa?..

Wilder said...

woo..nda mu ma main...wkakwakwak...nadai ga slah utai empa tok asai..ekeke..

Bp @ pengerindu.com said...

jeng jeng jeng.. kasih sayang deh aku ke nuan.. hiihih

Wilder said...

kasih sayang ney jiki..wkawakwakwak